Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

BoboHml

11. 1. 2009 11:14
Dobrý.

Mě jen někdy připadá,když sleduji jak maturanty tak i vysokoškoláky:

Proč si nezaplatit vysvědčení?

0 0
možnosti
JN

honzajaka

11. 1. 2009 11:09
To

by mě zajímalo jak by se zlepšovala zrovna taková 1lf uk, ta má ve svém jednání se studenty tedy dost značné mezery

0 0
možnosti
_

_Aleister_

11. 1. 2009 11:15
Re: To

to je pravda. sám jsem měl občas pocit, že pro své stáří stoná na souchotiny. Největším opruzem pro začínajícího studenta byla asi histola s kupou senilů, co po studentech chtějí věci typu fibrila x fibra kolagenu, což je jejich pojmologie nemající obdobu v celém světě, šíleně nudné a nepřínosné semináře typu psychologie, mega skupiny studentů tísnící se ve škamnách  a špitálních pokojích VFN připomínajícícíh špitály 19. st...

0 0
možnosti
LF

Libor76

11. 1. 2009 10:16
PRACUJÍCÍ STUDENT

Mně vadí dost ta představa pracujícího studenta medicíny. Co děláte? V oboru asi ne, to pokud vím nesmíte. Mimo obor? To by znamenalo jen to, že by ta škola šla udělat rychleji. Tzn. ne 6 let,a le třeba 4 roky. To by byly úspory!

BTW ad dostatek doktorů: při 20 KKč ročně by to znamenalo 1 doktora navíc pro asi 20-30 studentů, pokud tedy nechcete zvýšit úroveň studia a nahnat na to chudáky pracující za mrzký peníz, protože potřebují atestaci.

A už vidím jak z toho mrzkého penízu platíte ty byť bezúročnou půjčku...

0 0
možnosti
B

brooke

11. 1. 2009 10:42
Re: PRACUJÍCÍ STUDENT

Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod. Mě vadí líní a to je podle mě reakce líného člověka.

0 0
možnosti
RK

krakra

11. 1. 2009 10:12
Soukromá

Co se týče soukromých Vysokých Škol tak si myslím že jejich existence je naprosto jasná. Myslím že tuto variantu volí ti pro které je vysokoškolský titul otázkou prestiže a kvalita na této škole j kvalita studentů je nízká. Klasická státní škola je podle mě záruka kvality (v porovnáním se soukromou školou).

0 0
možnosti
VH

Stará kára

11. 1. 2009 10:49
Re: Soukromá

Zpravidla, ne však vždy. Odchylky jsou v obou institucích oběma směry.

0 0
možnosti
RK

krakra

11. 1. 2009 9:50
Připlá et

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2985x
poslední prázdniny