Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sharkezy

8. 11. 2008 22:37
Znovu to uděláš a to je dobře

R^

Dostal jsem se aktivně k oživování spoluobčana 2x a bohužel oba zemřeli. Popisovat to dál nemá smysl. Lepší nějaká pomoc než žádná. Od těch dob jsem to pořádně nastudoval a stejně až na to znovu dojde, nebudu na to připraven.  Musíme si pomáhat :-)

0 0
možnosti

Dedek963

9. 11. 2008 0:32
Re: Znovu to uděláš a to je dobře

R^

Také jsem 2x oživoval, jak o amatér vybavený ze školy a několika dobrovolných kurzů.

1x to byl exitus, ale podařilo se mi pána udržet do příjezdu záchranky. Byl to střet s tramvají - bezdomovec. Neměl šanci ani s defibrilátorem.

1x to k něčemu bylo. Holčina, 16 let - zástava srdce - měla ho slabé. Nahodil jsem ji nepřímou masáží srdce a umělým dýcháním. Na ten pocit, kdy se vrátila do smrti nezapomenu.

Kdykoliv bude třeba, zkusím to zas, i kdyby se mělo jednat o chlapíky, co si jen ustlal na asfaltu.

0 0
možnosti

BoboHml

8. 11. 2008 18:05
Jo

R^;-DR^

0 0
možnosti

doublejay

8. 11. 2008 16:17
Dozorci stanice v Metru

no jo, to byl muj prvni fulltime job.  Tam byla zabava, na stanici Moskevska, duchodci padajici ze schodu me zasobovali adrenalinem pres den, minorita z okoli vecer a v noci prusaky spodni vody. Kazdopadne nas tam Prvni pomoc drilovali na slusny urovni.

0 0
možnosti

DeadZed

8. 11. 2008 14:31
Tohle se stává s ožralcama

Taky sem jednoho takového křísil on mi pak vynadal a šel pryč:-)

0 0
možnosti

cechynka

8. 11. 2008 11:43
Skvely clanek :-)

Zdravim! Diky za perfektni clanek, fakt me pobavil a jako tez medicka - sestak, s Tebou musim souhlasit... teorie opravdu vede. Preju vse nej do sestaku a hodne stesticka na statnice! :-) Co chces pak delat? 

0 0
možnosti

sigishoara

8. 11. 2008 17:30
Re: Skvely clanek :-)

Dík za přání! Budu dělat ORL, na ARO mě nikdo nedostane:-) Kde studuješ?

0 0
možnosti

hankad

8. 11. 2008 10:02
re

Moc hezky napsané! Karma.

0 0
možnosti

Olej Petrolejovic Naftenko

8. 11. 2008 3:37
Karma

Dal jsem Vam karmu, protoze jste mi vehnal usmev do tvare a to se ceni. Verim, ze se Vam nekdy bude Vase lekarske vzdelani urcite hodit, i mimo nemocnici... budte vzdy pripraven, jak ostatne vypadate. Hodne zdaru a zdraviiii :-)

0 0
možnosti

Toicem

7. 11. 2008 23:04
To metro mi připomnělo...

...jak jsem jednou viděl na nástupišti metra opilého/zfetovaného jedince. Byla šílená zima a on zřejmě proto měl bundu přetaženou přes hlavu - ale  záda měl odkrytá. Takhle si užene parádní zánět ledvin, řekl jsem si. Tak jsem překonal odpor a snažil jsem se ho zvednout. Načež se z reproduktorů ozval hlas hlídače metra z kukaně: "Nešahejte mi na něj, ještě se zvedne a skočí pod vlak! Už jsem volal policii!" Tak jsem odrazil opovžlivé pohledy všech okolo pokrčením rameny a tvářil jsem se jako oni, že tam ten chlápek není... :-(

0 0
možnosti

petulie chrupavková

7. 11. 2008 22:03
Pobavil

a nejen to. R^

Kouzelná historka, doufám, že je pravdivá.

0 0
možnosti

sigishoara

7. 11. 2008 22:08
Re: Pobavil

Věřte nebo ne, do posledního puntíku. I když chápu Vaše pochyby:-)

0 0
možnosti

drkva

7. 11. 2008 21:51
medici

Vaše vylíčení oživovacích pokusů po pětiletém studiu medicíny mě jen utvrdily v tom, co si již dávno myslím - pokud je to jen trochu možné, za žádných okolností se nedostat do spárů felčarů... Jinak jsem se dobře pobavil :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2985x
poslední prázdniny